2011. július 10., vasárnap

A gyalogos zarándoklat  résztvevőitől kaptuk:
"Köszönöm hogy megszerveztétek ezt a zarándoklatot. Köszönöm hogy itt lehettem. Megismerhettem ennyi jó embert, és eltölthettem velük, veletek ezt a pár napot .Úgy érzem már más szemmel nézem a világot, felemelő érzés volt részt venni a zarándoklaton. Még napok múlva is a hatása alatt voltam.. Rengeteget meséltem az ismerősöknek, és ők is kedvet kaptak hozzá. Nagyon jó volt közösen imádkozni énekelni,azt hiszem itt mindannyian sokat kaptunk." 
Üdvözöllek  benneteket  Évi

"Nagy élmény volt számomra a zarándoklat  és nagyon örülök, hogy rész vehettem rajta. Amikor hétfőn hazafelé jöttem, úgy éreztem, mintha legalább egy hete indultam volna el az útra, annyira teli voltam élményekkel és olyan tiszta volt az agyam. Még mindig nem tudtam visszarázódni, mert sok spirituális élmény is ért.
Köszönöm és puszi mindkettőtöknek,"
Betti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése